iunie 12, 2013

Testament

     „Am optzeci și unu de ani. Atâția împlinesc în curând. Niciodată n-am visat să fiu astfel aniversată. Mă simt onorată că după douăzeci și trei de ani, un grup de poeți și-a ales ca emblemă numele unei cărți de-ale mele.
     Am citit antologia pe care ați făcut-o și trebuie să vă spun că am găsit acolo o adevărată poezie – poezie care are sens, are idei, are sentimente, adică ceea ce cer eu de la o poezie.
     Mi se pare semnificativ ca această seară se petrece la Biblioteca Națională, ceea ce putem să considerăm că este o reușită a vieții intelectuale; avem în sfârșit o Bibliotecă Națională.
     În încheiere, nu pot să vă spun decât:
Doamne, ocrotește-i pe români!“


                  Ileana Vulpescu – 17 mai 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu